جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمونه کار های طراحی و تبلیغات استودیو گرافیــک رایکــا

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان نیاز به وجود مجموعه برندینگ کامل است، که نه تنها در زمینه تبلیغات و گرافیک فعال باشد بلکه بتواند در خصوص برند سازی و طراحی سایت  وسئو نیز آن ها را پشتیبانی کند. ما در رایکا برندینگ سعی بر آن داریم تا با گرد هم آوردن حرفه ای ترین طراحان و کارشناسان بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

صدا و سیما، دیجی کالا، باسلام، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی اصفهان، بیمه البرز، شرکت گیاهان دارویی سان سلکشن و…  برخی از مجموعه ها و شرکت هایی هستند که تاکنون افتخار همکاری با آن ها در سطح ملی و بین المللی را داشته ایم.

در ادامه این مطلب می توانید تعدادی از نمونه کار ها و خدمات ارائه شده توسط تیم گرافیک و تبلیغات رایکا برندینگ اعم از طراحی هویت بصری/ طراحی لوگو / طراحی بنرو بیلبور/ طراحی پوستر/طراحی لوگو/ طراحی بسته بندی طراحی تبلیغات محیطی/ بنر سایت/ ساخت تیزر و ادیت ویدیو و… را مشاهده کنید. رایکا کلیه خدمات گرافیکی را به صورت پروژه ای، دورکاری، ساعتی و شرکتی به شما عزیزان ارائه می دهد.

فرقی نمی کند شرکت نوبنیانی باشید و یا سابقه چندین ساله در بازار کسب و کار داشته باشید، ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم.