جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رایکا برندینگ- خدمات طراحی

طراحی گرافیک تنها یکی از خدماتی است که رایکا برندینگ ارائه می دهد! ما با بیش از 9 سال تجربه مفتخریم از صفر تا صد راه‌اندازی کسب و کار شما(از طراحی لوگو تا برند سازی و طراحی سایت،از ابتدایی ترین موضوع و البته حرفه ای ترین امر) در کنارتان باشیم، پشتوانه ما اعتماد شماست. 
در صورت نیاز به مشاوره رایگان و تخصصی و یا استعلام قیمت خدمات طراحی گرافیک تیم رایکا برندینگ با ما در ارتباط باشید.

درباره ما

هنر ما خلاقیته! خلاقیت ایجاد هویت برای کسب و کار شما در انبوه برند ها… رایکا برندینگ در ابتدا فعالیت خودشو از سال ۹۲ در حوزه گرافیک و طراحی تبلیغاتی شروع کرده و تا الان موفق شده پروژه های موفقی رو در ایران و حتی در خارج از کشور به اتمام برسونه.در همین راستا برای گسترش روز افزون کسب و کار شما عزیزان، رفته رفته افراد خلاق و توانمند در حوزه های مختلف به گروهمون اضافه شد و از سال ۱۴۰۰ تونستیم در قالب یک شرکت برندینگ شروع به فعالیت کنیم…

دسترسی سریع

برخی خدمات رایکا برندینگ

مجموعه طراحی گرافیک و تبلیغات رایکا برندینگ 

با تلفیق هنر، تجربه و ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا تجربه بی نظیری از برند خود در ذهن مخاطبان و مشتریان ایجاد کنید.

چگونه از ابتدای کار با کمترین هزینه در مسیر برندینگ حرکت کنیم؟ برند شما، هویت شماست برای بهبود آن تا چه حد تلاش می کنید؟

اولین و مهمترین قدم برای یک کسب و کار موفق بعد از انتخاب اسم لوگو می باشد. آیا اولین قدم برند سازی را انجام دادید؟

تولید محتوا صحیح سود شما را چندین برابر افزایش و تولید محتوای ضعیف چه بسا باعث افت شدید کسب و کارتان خواهد گردید

 محتوای ویدیویی، معرفی برند شما را حرفه ای و جذاب می کند، خلق محتوای ویدیوی باعث شکوفایی برند و جذب مشتری خواهد شد.

اولین جلوه یک محصول بسته بندی آن است که  نقش‌های مختلفی مثل بازاریابی، فروش و شناخت بیشتر برند را بر عهده دارد.

وب سایت پایگاه اصلی شما در فضای مجازی و دنیای دیجیتال است، دفتر مجازی خود را قوی تر از هر جایی بسازید.

انتخاب شرکت طراحی لوگو

یکی از عناصری که در شکل گیری یک هویت در کسب و کار شما تاثیر فراوانی دارد، لوگو ( آرم یا نشانه )می باشد. لوگو نماد تصویری کسب‌وکار شما است. نمادی که برای فهمیدن مفهوم نهفته در پشت آن نیازی به دانستن زبان یا داشتن تحصیلات خاصی ندارد. هرکسی در هر سن و سالی می‌تواند زبان تصویری آن را فهمیده و با آن ارتباط برقرار کند.

 بنابراین زمانی که برای انتخاب شرکت طراحی لوگو  اقدام کردید بهتر است حتما تمامی مواردی که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم را بررسی کنید که از مهم‌ترین آن‌ها بررسی نمونه کار‌های طراحی شده و همچنین روند طراحی آرم و لوگو در آن شرکت می‌باشد.ما در رایکا برندینگ با به کارگیری از اصول حرفه ای می توانیم لوگویی برابر با نیاز و بودجه شما با پلنهای مختلف ارائه نماییم.این اولین گام برای ایجاد هویت بصری یک فعالیت ، شرکت و کسب و کار می باشد.

 

تعرفه و قیمت طراحی گرافیک

شاید شما هم قبلا با قیمت‌های خیلی کم و یا خیلی زیاد در زمینه طراحی گرافیک مواجه شده باشید. حال سوال این است که چرا این همه تفاوت به چشم می‌خورد؟ جواب را فقط می‌توانید در کیفیت و خلاقیت نمونه کارهای تیم طراحی گرافیک بیابید. 

شرکت‌ها هرکدام نسبت به امکاناتی که در طی طراحی لوگو در اختیار شما قرار می‌دهند تعرفه‌های خاص خود را دارند البته هر ساله از سمت صنف طراحان گرافیک کشور تعرفه‌هایی در نظر گرفته می‌شود اما باز هم این خود شرکت‌ های  طراحی گرافیک هستند که  که قیمت را تعیین می‌کند. لذا بهتر است قبل از ثبت سفارش طراحی گرافیک، نمونه کارها و میزان خلاقیت آن‌ها را بررسی کنید تا از منصفانه بودن قیمت ها مطمئن شوید. پس از مشاهده صفحه تعرفه طراحی گرافیک رایکا برندینگ اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه داشتید با ما در ارتباط باشید.

برخی نمونه کار های ما

چرا رایکا برندینگ؟

مشاوره رایگان 

اگر در برند سازی، انتخاب نوع طراحی، روش و نوع چاپ و یا تبلیغات نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، رایکا برندینگ به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان هستیم.

قیمت مناسب

ما بر این باوریم که تنها ارائه خدمات حرفه ای کافی نبوده و لازم است تا تعرفه ارائه این خدمات نیز مقرون به صرفه باشد. توجیه اقتصادی پروژه ها را از کارشناسان رایکا برندینگ بخواهید و کسب و کارتان را توسعه دهید..

تیم متخصص و خلاق

خلاقیت شعار ماست… رایکا برندینگ متشکل از تیمی متخصص، با انگیزه و جوان است. استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا و طراحی خلاقانه، در دستور کار ما قرار دارد.

طراحی استاندارد 

رایکا برندینگ همواره طراحی اصولی و مناسب را در دستور کار خود قرار داده است. در طراحی، استاندارد ها حرف اول  را می زند که با ترکیب سلیقه و دانش یک اثر هنری بی نقص شکل می گیرد.

طراحی لوگو

مهم ترین قسمت در خدمات طراحی گرافیک ، طراحی لوگو می باشد . یکی از عناصری که در شکل گیری یک هویت در کسب و کار شما تاثیر فراوانی دارد، لوگو ( آرم یا نشانه )می باشد . رایکا برندینگ با به کارگیری از اصول حرفه ای می توانم لوگویی برابر با نیاز و بودجه شما با پلنهای مختلف ارائه نمایم. طراحی لوگو در راستای سناریوی کسب و کار شما طراحی و اجرا می گردد.این اولین گام برای ایجاد هویت بصری یک فعالیت ، شرکت و کسب و کار می باشد.

طراحی بسته بندی

در بازار پر رقابت کنونی که هرروز هزاران کالا وارد بازار فروش می شود ، تنها راه موفقیت برای فروش محصول، داشتن طراحی فرمیک و خلاقانه برای متمایز شدن نسبت به کالاهای هم ردیف خود می باشد. مهم نیست که کالای شما چقدر ارزان می باشد، مهم این است که چقدر کالای شما، مخاطبان هدف را ترغیب به خرید می نماید. تیم طراحی گرافیک رایکا برندینگ با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می تواند برای بسته بندی محصولات شما، روشی خلاقانه ای را با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاورد.

طراحی ست ادری

طراحی ست اداری با بهره گیری از ترندهای مطرح، باعث می شود نظم و آراستگی و همچنین بروز بودن مجموعه شما در ست اداری شما نمایان گردد و این امر ناخواسته باعث جلب اعتماد می گردد. استفاده از رنگهای هم خانواده و سبک طراحی مرتبط باعث یکدست شدن تمام مجموعه اوراق اداری شما می گردد. در صورت انتخاب یکی از خدمات طراحی گرافیک مجموعه رایکا برندینگ می توانید از تخفیف ویژه برخوردار گردید.

برای شروع همکاری آماده اید؟

سوال دارید؟

اطلاعات و توضیحات بیشتری نیاز دارید؟

طراحی بیلبورد

 بیلبورد های تبلیغاتی همانند دیگر رسانه ها در عرصه تبلیغات ،جایگاه دیرینه و محکمی را دارا هستند. بیلبورد به عنوان یک رسانه محیطی بدور از حواشی رسانه های دیگر اجتماعی،رسالت رسالت رساندن پیامی مهمی را بر عهده دارد. بیلبوردها تنها رسانه هایی هستند که اگر در طراحی آنها بصورت حرفه ای برخورد شوند می توانند تاثیر ماندگار و زیبایی را برای مخاطبین خود در سطح شهر و بین شهری داشته باشد. مهمترین بخش تبلیغاتی در خدمات طراحی گرافیک ، طراحی بیلبورد می باشد.

 

طراحی برندبوک

به طور کلی برندبوک، فرآیندی است که در طی آن یکسری اطلاعات و دستورالعمل ها در قالب یک کتاب برای هدایت برند به تالیف در می آید . برندبوک در واقع کتاب راهنمای هویت بصری آن برند می باشد. رایکا برندینگ با داشتن آگهی لازم و با در نظر گرفتن مفاهیم کلی برند و گایدلاینهای استاندارد می تواند برند بوک سازمان و شرکت را با بالاترین استاندارهای موجود تالیف نماید. برای اطلاع بیشتر می توانید این مقاله را مطالعه فرمایید.” برندبوک چیست ؟”

کلیپ تبلیغاتی

همواره در عرصه تبلیغات ثابت گردیده است که مخاطبین در مقابل یک ویدئو، احساس و واکنش بهتری به یک عکس ثابت دارند و این رفتار را می تواند در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ملاحظه نمود . طراحی و ساخت کلیپها و تیزرهای تبلیغاتی ، یک قدم حیاتی در عرصه تبلیغات برای مفهوم رسانی کوتاه از هویت بصری کسب و کار و برندینگ و خدمات قابل ارائه در قالب یک کلیپ تبلیغاتی چند ثانیه ای می باشد.

 
نحوه سفارش

مجموعه ما جهت احترام به زمان مشتریان خود، فرمی را آماده ساخته تا شما بتوانید سفارش اولیه خود را ثبت نمایید

تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت نهایی سازی پروژه با شما تماس برقرار کنند.

انتخاب محصول مورد نظر

انتخاب یکی از محصولات ما جهت سفارش طراحی

ارسال اطلاعات برای کارشناسان

تکمیل فرم سفارش طراحی و آپلود تصاویر و مشخصات

 

مشاهده محصول طراحی شده

ارتباط با طراحان جهت مشاهده طرح، درخواست ویرایش و تأیید نهایی

 
شرایط طراحی
  •  فرآیند طراحی با توجه به تعداد سفارشات واحد گرافیک رایکا برندنگ 2 الی 7 روز کاری به طول می‌انجامد.
  •  برای جلب رضایت و سلیقه شما عزیزان، پس از اتمام طراحی، ما آن را به طور رایگان دو بار ویرایش خواهیم کرد.
  •  پس از تایید نهایی طرح توسط شما، دیگر امکان تغییر در آن وجود نخواهد داشت.
  •  اگر فایل طراحی دارید و می‌خواهید تغییراتی در آن انجام شود، با ثبت سفارش طراحی، ما آن را برایتان انجام خواهیم داد.
  •  اگر تمایل به طراحی مجدد فایل خود از روی نمونه چاپ شده را دارید می‌توانید آن را به ما بسپارید.
  •  در صورتی که پس از اتمام طراحی، شما قصد لغو کردن سفارش را داشته باشید هزینه طراحی از مبلغ کل سفارش چاپی شما کسر می‌گردد.

دلایل اعتماد به رایکا برندینگ

نماد اعتماد

دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وزارت صنعت، معدن و تجارت 

نماد وزارت ارشاد

دارای نشان ملی ثبت شده ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو اتحادیه

عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های دیجیتال و مجازی

ثبت شرکت

ثبت شرکت سبز اندیشان پارس رایکا در سازمان ثبت شرکت ها

طراحی گرافیک در آمل/طراحی لوگو در آمل/طراحی بنر در آمل/طراحی پوستر در آمل/ خدمات برندینگ در آمل/ برند سازی در آمل / آمل/مازندران /شهر آمل /طراحی /لوگو /بنر /بیلبورد

طراحی گرافیک در آمل/طراحی لوگو در آمل/طراحی بنر در آمل/طراحی پوستر در آمل/ خدمات برندینگ در آمل/ برند سازی در آمل / آمل/مازندران /شهر آمل /طراحی /لوگو /بنر /بیلبورد

طراحی گرافیک در آمل/طراحی لوگو در آمل/طراحی بنر در آمل/طراحی پوستر در آمل/ خدمات برندینگ در آمل/ برند سازی در آمل / آمل/مازندران /شهر آمل /طراحی /لوگو /بنر /بیلبورد

طراحی گرافیک در آمل/طراحی لوگو در آمل/طراحی بنر در آمل/طراحی پوستر در آمل/ خدمات برندینگ در آمل/ برند سازی در آمل / آمل/مازندران /شهر آمل /طراحی /لوگو /بنر /بیلبورد

رایکا برندینگ از نگاه شما

سوالات متداول

شما می توانید از طریق دکمه ثبت شفارش یا تماس تلفنی با دفتر اقدام به ثبت سفارش کنید.که ما به شما پیشنهاد می کنیم از طریق تماس تلفنی اقدام به ثبت بفرمائید تا بتوانید از مشاوره ما استفاده نمائید.

ابتدا شما باید فرم مخصوص سفارش را پر نمائید سپس مشاوران ما با شما تماس می گیرند تا سوالات و راهنمایی های کامل را به شما اعلام نمایند سپس با واریز بیعانه کار به صورت رسمی آغاز می گردد.

مدت زمان معمول برای طراحی اول بین 5 تا 7 روز کاری می باشد.

خیر بیشتر مشتریان ما به صورت آنلاین با ما در ارتباط هستند.

بعد از انتخاب اسم طراحی لوگو مهمتریم معقوله در بحث برندینگ می باشد که مشتریان شما با آن ارتباط می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *